Saksıdaki dinleme cihazı

04/02/2017

Çiçeğin ta kendisidir. Demin farkettim. Ne yazsam diye düşünmek maksadıyla sağ elimin ayasını çeneme koymak suretiyle hafif sağ tarafıma dönünce göz göze geldik onunla. Gözleri var mı emin değilim ama deyim olarak kullanmamda bir sakınca yoktur herhalde. Demek gizlice beni dinliyordun dedim. Ne dese beğenirsiniz? Sustu. Yani yine dinliyordu. Zaten başka şansı yok demeyin. Yoo dostum yoo! Siz de biliyorsunuz ki bunlar öbür dünyada bülbül gibi ötecekler. Yazıyı yazarken sürekli buna dönüp dönüp baktım. Kesin anlamıştır kendisiyle ilgili şeyler yazdığımı. Şimdi göz kırptım ve kötü şeyler yazmadığımı söyledim. Bi de gayrı samimi sırıttım. Evet ne diyordum. Siz siz olun evde bir saksı ve saksıda çiçek varsa dinleme cihazı olup olmadığını düşünmeyin. Çiçek de bir dinleme cihazıdır. 

© 2016 Ali Yıldız - Yazmak kuyu kazmaya benzer.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started