Flaş gelişme!

27/11/2016

İyi akşamlar sayın seyirciler, bugün kayda değer hiç bir şey olmadı. Ne kaza, ne cinayet, ne diplomatik temas. Hiç bi şey. Kedi ile köpeğin dostluğu görenleri şaşırttı nevinden bile bi şey yok. Depremi geçtim küçük bi sarsıntı... Rize'ye yağmur yağmadı bugün düşünün. Benzine, mazota zam, olmadı bi indirim bari gelsin diye bekledik, yok! Terör saldırısını geç iki çocuk bile kavga etmedi ya inat gibi. Şuna bak ya! Biz taş yiyelim o zaman Allah Allah ya hayret bi şey! Oha! Sahi ya kameramanı niye vurmuyorum lan ben? Nerde benim ondörtlü?.. Evde unutmuşum iyi mi... Tövbe estağfirullah. Bi iki gelişme olsa arkasına internette yıllardır dolaşan videolardan bi şeyleri bugün olmuş gibi kakalardık size ama yok işte yok. Ağzını kırdığımın gelişmesi kıymete bindi bugün. Ulan evlendirme programlarının hepsine baktık adaylar gelmiş kendilerini anlatmış, olur denmiş, olmaz denmiş, ne bi ağız dalaşı, ne bir kavga. Yok abi bugün kesin bi şey var. Aha! Kıyamet mi kopacak la yoksa. Ama bugün pazar. Hadi herkes bugün pek bi bezgindi, sakindi de terör örgütleri niye tatildeydi acaba? Aksi gibi emniyet falan da yatmış. Bi iki gözaltı, tutuklama yapar insan. Bırak arkadaş ya! Neyle dolduracağım ben şimdi bülteni... Kaynanamı anlatacam lan. Fırsat bu fırsat. Neler çektim bilsin herkes. Şimdi benim bu kaynana...